Otázky

Poznať odpovede nám pomáha zbaviť sa neistoty. Pozrite si najčastejšie otázky a možno práve odpovede na ne Vám pomôžu rozhodnúť sa správne.

Doprava & doručenie a doba dodania

Objednávky sa snažíme spracovať expresne do 24 hodín. Ak máme tovar na sklade (čo je uvedené pri každom produkte zvlášť), odosielame balík tak rýchlo ako sa len dá.

Cena za doručenie kuriérom je 3,99 EUR. Môžete platiť aj dobierkou v hotovosti priamo kuriérovi.

Každý deň o 10:00 začíname baliť objednávky. Ak ste objednali do tejto hodiny, kuriér Vám zásielku prinesie v nasledujúci pracovný deň. Ak objednáte po 10:00, balík Vám budeme odosielať až v nasledujúci pracovný deň a o ďalších 24 hodín Vám ho bude doručovať kuriér.

Využívame kuriérov GLS, ktorí vždy pred doručením volajú na Vami uvedené číslo. Snažte sa preto nezabudnúť na telefón aby ste sa mohli dohodnúť na doručení.

V deň doručenia asi nebudem doma. Čo mám robiť?

Naši kuriéri Vám pri prvom doručení budú telefonovať. Ak nemôžete balík prevziať, stačí sa s nimi dohodnúť na ďalšom termíne, ktorý Vám bude vyhovovať. Tento odklad môže byť aj o tri dni.

Ak ani na druhý pokus nepreberiete objednávku, balík sa nám vráti, pošleme Vám oznamovací e-mail a stornujeme objednávku. Pri druhej objednávke Vám bude zaúčtované aj predošlé nezaplatené poštovné.

Dnes mi mal kuriér doručiť balík, no nikto mi nevolal.

Veľmi nepravdepodobná situácia, no samozrejme aj to sa môže stať. V prvom rade sa uistite, či je práve dnes ten deň kedy Vám mala byť doručená zásielka.

Zistíte to podľa hodiny, kedy Vám bol zaslaný potvrdzovací e-mail o objednávke. Ak ste objednali do 10:00 včerajšieho pracovného dňa, nasledujúci pracovný deň je termín doručenia balíka. Ak po 10:00, tak o dva pracovné dni.

V druhom rade môže byť v objednávke zle zadané telefónne číslo. Skontrolujte si objednávku v potvrdzovacom e-maily, ak niečo nesedí, napíšte nám a my Vám pomôžeme.

Ak ani jedna zo situácií nezodpovedá Vašej, odporúčame volať na zákaznícku linku GLS na čísle: 045 524 2515. Budete potrebovať názov odosielateľa: LADYWORLD a svoje celé meno + adresu doručenia.

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Poskytujeme nasledovné možnosti platby:

  1. Dobierkou kuriérovi v hotovosti (platba kartou kuriérovi je možná iba pre ČR)
  2. Prevodom na účet
  3. Kartou
  4. Paypalom

Platila som bankovým prevodom, no stále mi neprišiel e-mail o odoslaní objednávky.

Platby prevodom párujeme s bankovým účtom každý deň o 10:00. Akonáhle nám prídu peniaze so správnym variabilným symbolom a sumou, objednávku označíme k spracovaniu. Odoslanie je buď ešte v rovnaký, alebo nasledujúci pracovný deň.

Ak si prajete mať tovar doma čo najrýchlejšie, zvoľte platbu kartou, paypalom, alebo dobierku.

Chcem vrátiť nepoužitý tovar, no neviem ako a kam.

Naša spoločnosť síce sídli v Londýne no sme zástancami toho, že vzdialenosť nesmie rozhodovať o kvalite služieb. Napíšte nám prosím e-mail s kompletným popisom Vášho problému. Vyberieme pre Vás najrýchlejšiu možnú cestu zo všetkých našich zberných partnerov po Slovensku.

Chcem sa spýtať na konkrétne produkty z Vašej stránky.

Aby sme Vám najlepšie a najadresnejšie pomohli, pripravili sme pre každú kategóriu produktov osobitnú sekciu častých otázok. Nájdete ich v každej kategórií, alebo tu:

Nenašla som tu to, čo som sa chcela spýtať :(

Veľmi nás mrzí, že sme ti okamžite nepomohli. Napíš nám mail, alebo na Instagrame, či Facebooku. Budeme sa snažiť pomôcť ti tak rýchlo, ako to len bude možné.