Rozbitá zásielka

Objednala si Voss vodu, Bootea a Mr. Bean Coffee Scrub. Keď jej priniesol kuriér balíček, neverila vlastným očiam. Zásielka bola kompletne premočená a poškodená. S malou dušičkou balík prevzala a išla ho domov otvoriť. Všade samá voda a sklo. Inými slovami 50€ vyhodených do vzduchu.

Rozbitá zásielka LadyWorld.sk

Naštastie situáciu chcela slečna riešiť a nehodila to len za hlavu a nezačala písať hneď nenávistné recenzie. Okamžite nám napísala na zákaznícku podporu mail s popisom čo sa stalo + poslala fotografie. Na túto situáciu sme mohli odpísať len jedno.

Ahoj Lucka,

veľmi nás mrzí, čo sa stalo. Bohužial manipuláciu s balíkom počas prepravy nevieme ovplyvniť. Snažíme sa baliť objednávky maximálne precízne proti pádom a otrasom. Každopádne situáciu doriešime k tvojej spokojnosti. V prvom rade Ťa ubezpečujeme, že ti pošleme novú Voss vodu a poštovné uhradíme tiež my. Veríme, že už príde v poriadku. Čo sa týka obliateho čaju Bootea a Coffee Scrubu, skús ich dať prosím vysušiť napr. na radiátor. Obaly sú nepremokavé a obsah by mal byť v poriadku. Ak uschnú, otvor ich a skontroluj, či je čaj Bootea i kávový peeling nepoškodený. Ak budú produkty v 100% stave a chceš si ich nechať, daj nám vedieť. Ak budú poškodené aj tie, hneď nám napíš a pošleme ti celú zásielku bezplatne ešte raz. Pri doručení novej zásielky kuriér od teba zoberie späť poškodený čaj a peeling. 

Tešíme sa na tvoju odpoveď.

Áno, táto situácia sa nám už pár krát stala a vždy sme sa snažili situáciu vyriešiť k spokojnosti zákazníka. Fotografie v článku sú namodelované, aby ste mali možnosť vidieť ako balíme zásielky obsahujúce Voss vodu a v akom stave Vám môžu prísť. Ak sa zásielka nešťastnou náhodou poškodí, okamžite nám o tom dajte vedieť a vyriešime to. Záleží nám na Vašej spokojnosti a preto sme tu.

IMG_9516

IMG_9517

IMG_9519

IMG_9522

IMG_9524

IMG_9525

IMG_9526

IMG_9531

IMG_9533

IMG_9536

IMG_9537

Ak ste doteraz mali obavy o objednanie Voss vody z LadyWorld.sk, už ich nemusíte mať. Sme féroví a vždy nám ide o to aby ste mali tovar, za ktorý ste zaplatili. Dôležité však je, aby ste nám napísali čo najrýchlejšie. Stalo sa nám totiž aj to, že pani po 2 týždňoch reklamovala, že jej prišla poškodená Voss voda so zoškriabaným logom. Po dvoch týždňoch od prevzatia zásielky! Naozaj???

Hráme fér, tak hrajte aj Vy :) Tešíme sa na Vaše objednávky, ktoré balíme vždy s láskou.

Mimochodom, vedeli ste že?

  • Všetky naše zásielky voňavkujeme vôňou Victoria’s Secret – Strawberries & Champagne?
  • objednávky do 10:00 doručujeme už v nasledujúci pracovný deň?
  • o zásielke Vás vždy informujeme SMS správou v deň odoslania a taktiež ráno v deň doručenia?
  • zásielku si môžete presmerovať na inú adresu, alebo do ParcelShopu GLS? Viac info Vám poskytne Váš kuriér, ktorý Vás bude kontaktovať.
  • termín doručenia môžete odložiť bezplatne až dva krát. Vždy po telefonickej dohode s Vašim kuriérom.

 

Ak je v objednávke Voss voda 800ml sklo, balíme ešte špeciálnejšie:

IMG_9558
IMG_9562

IMG_9566

IMG_9570
IMG_9573

IMG_9574

IMG_9576

Vždy pamätajte na to, že takto sa správame aj k zákazníkom, ktorí píšu na FB, či instagrame, alebo v komentoch. Máme radi našu prácu a snažíme sa ju robiť čo najlepšie. To je prístup LadyWorld.sk :)

Môžete si pozrieť naše recenzie tiež na Heureka.sk. Sme za ne veľmi radi :)

Screenshot_8

One reply on “Rozbitá zásielka

  • Simply._.sonya

    Radosť si prečítať takýto článok. Je dobré vedieť, že stále existujú solídne firmy. Palce hore ????????????????????

Comments are closed.